Όταν η ΕΡΤ κάνει σειρές κάποιοι μηντιάδες τους πιάνει αναφυλαξία


Για να πούμε λίγα πράγματα για τα τρέχοντα τηλεοπτικά δρώμενα που έχουν να κάνουν με τις τηλεοπτικές σειρές. Όπως ξέρουμε, στις 31 Γενάρη, ξεκίνησε στην ΕΡΤ να προβάλλεται η τηλεοπτική σειρά:

"Η ΖΩΗ ΕΝ ΤΑΦΩ"

Σε Σενάριο-Σκηνοθεσία ΤΑΣΟΥ ΨΑΡΡΑ

Η Σειρά, αποτελεί μεταφορά στην τηλεοπτική Οθόνη του πολύ μεγάλου κλασικού μυθσιτορήματος του Στρατή Μυριβήλη και αφορά την περίοδο του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, τότε που ο συγγραφέας είχε αντιπολεμικές ριζοσπαστικές ιδέες για την εποχή πριν εναγκαλιστεί αργότερα τον φασισμό του Μεταξά και ότι αυτό κουβαλούσε.

Το θέμα όμως τώρα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι η συγκεκριμένη σειρά, αφού πέρασε πρώτα από τις γνωστές συμπληγάδες ετών που είχαν να κάνουν με την έγκριση του προϋπολογισμού της, έρχεται να ταράξει τα τηλεοπτικά δρώμενα καθώς είναι η μοναδική τηλεοπτική σειρά που αφορά την λογοτεχνική μυθοπλασία.


Εκείνο όμως που πραγματικά προκαλεί και είναι άξιο λόγου είναι η ενορχηστρωμένη επίθεση των διάφορων "μαϊντανών" κριτικών της αγοράς με βομβαρδισμό σχολίων και "διαπιστώσεων" ότι:

  • "Η Σειρά δεν αρέσει"  
  • "Η σειρά δεν τραβάει"
το ...μακρύ τους και το ...κοντό τους.

Σίγουρα σε μια τηλεοπτική σειρά υπάρχει κριτική και οφείλει να υπάρχει. Και φυσικά θα έχει και αρνητικά ή ελλειμματικά στοιχεία. 
Άλλο όμως αυτό και άλλο η απόρριψη.

Βέβαια οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, ειδικά στα τρέχοντα χρόνια, ούτε καν έχουν αποτολμήσει να ανεβάσουν τέτοια δημιουργία. Γνωρίζουμε τις προτιμήσεις στην υποκουλτούρα, στα realities, στη λογική του "μεγάλου αδελφού", στις φτηνές και ελεεινές παραγωγές όπως και στις σαπουνόπερες.

Φυσικά και οι καναλάρχες και η γνωστή ακολουθία γύρω τους, ξέρουμε καλά ότι πραγματικό στόχο έχουν την ΕΡΤ, τη Δημόσια τηλεόραση, την παραγωγή πραγματικού πολιτισμού και τέχνης.


Δείτε τη σειρά ! Φυσικά και έχει αδυναμίες. φυσικά και παραλείψεις. Είναι όμως μια παραγωγή μεγάλη, που σέβεται την τέχνη, την μυθοπλασία και το κοινό της πάνω απ' όλα.


Σχόλια

  1. Ααααααα, όλα κι όλα, εμένα ο μπαμπάς μου ήταν από τη Μυτιλήνη και τον Μυριβήλη το έχουμε περί πολλού στο σπίτι!
    Βέβαια τη σειρά δεν την έχω δει, γιατί από τις 20:00 έως τις 00:00 περίπου είμαι στην εφημερίδα, αλλά ευελπιστώ πως όλο και κάποιος καλός άνθρωπος θα ανεβάσει τα επεισόδια στο γιου τιούμπ και θα την δω!
    Καλό βράδυ κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου,
      μπορείς να την βλέπεις τη σειρά στο κανάλι της ΕΡΤ στο you tube λίγες μέρες μετά την Πέμπτη που προβάλλεται. Έτσι την βλέπω και εγώ μην νομίζεις.
      Από τη Λέσβο ο μπαμπάς ε ; χμμμμ πολύ ενδιαφέρον. Μεγάλη καταγωγή λοιπόν αγαπητή μου, μπράβο.
      Καλή σου νύχτα Αρτίστα μου. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    2. Ναι κύριε Πιτ μου, από το περίφημο κόκκινο νησί ο μπαμπάς.
      Βέβαια τελευταία έχει χάσει το κόκκινο χρωμα του, αλλά το έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου κι ας έχω να πάω από το 1998.
      Ωραία ιδέα! Έτσι όπως λες θα δω τη σειρά!
      Μιλ μερσί για την πληροφορία!

      Διαγραφή
    3. Έχεις απόλυτο δίκιο Αρτίστα μου ! Το "Κόκκινο νησί". Ναι. Έχει ξεθωριάσει αρκετά τον τελευταίο καιρό. Βέβαια, εξακολουθεί να κρατά τις ρίζες και την ιστορία του, βαθιά στην συνείδηση του λαού.
      Α Ωραία ! σου βρήκα τρόπο και άνετο, χαλαρό, χωρίς χρονική πίεση.
      Καλή βδομάδα καλή μου φίλη. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Μόλις ολοκληρωθεί, θα την δω κι εγώ.
    Αν και ό,τι χαρακτηρίζεται ποιοτικό, δεν το βρίσκω ποιοτικό πάντα, αυτό που περιγράφεις κάνουν τα ιδιωτικά κανάλια. Και τέτοιες σειρές πρέπει να υποστηρίζονται, πήξαμε στο τίποτα.
    Καλή συνέχεια! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν λέω Αλεξάνδρα μου ότι κάθε "ποιοτικό" εξ ορισμού παίρνει και τον τίτλο. Θα το παρακολουθήσουμε, θα το δούμε.
      Το θετικό, όπως λες, είναι είναι να βλέπουμε τέτοιες δημιουργίες που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια στα ιδιωτικά κανάλια απουσιάζουν εκκωφαντικά.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Με αφορμή την ανάρτηση,
    ουδεμία σχέση η έστω και "εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα" ΕΡΤ
    με τα ιδιωτικά κανάλια της αφόρητης υποκουλτούρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ευρυτάνα και με την διατύπωσή σου. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Αξιόλογη σειρά από ότι μου λέει ένας φίλος που την παρακολουθεί. Εγώ αντί να τη βλέπω πήρα το βιβλίο να το διαβάσω, αυτό διαβάζω τώρα. Πολύ καλό.
    Εγώ δεν βλέπω τηλεόραση, και να μου την πάρεις από το σπίτι ούτε που θα το καταλάβω. Ενημερώνομαι για ειδήσεις από το ιντερνέτ, από sites που θεωρώ πιο αξιόλογα και πιο σοβαρά από την υπόλοιπή τυφλή φανατίλα, υπερβολή και παραπληροφόρηση. Σειρές και ταινίες βλέπω από το netflix ή βρίσκω στο Ιντερνέτ πάλι και στο Utube.
    Η ΕΡΤ-3 μου λένε ότι έχει ωραία Ντοκυμαντέρ. Από ΕΡΤ είμαι μακριά, όσο αφορά σχόλια και ειδήσεις, με κάθε κυβέρνηση ήταν και είναι κυβερνητικό μεγάφωνο. Το ίδιο και όλα τα βοθροκάναλα, κυβερνητικά και αντικυβερνητικά. Δεν μπορώ τον φανατισμό, την εμπάθεια, την διαστρέβλωση για κομματικούς λόγους, από όπου και να προέρχεται. Και δίκιο να έχουν σε κάτι - αν έχουν - με τον τρόπο που το πλασάρουν το κάνουν άδικο.
    Να είσαι καλά Γιάννη ! Η σειρά πρέπει να είναι καλή, δεν το λες μόνο εσύ και καλά κάνειςμ και το λες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου,
      συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μου εδώ.
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Και εγώ αγαπητέ φίλε δεν βλέπω τηλεόραση. Πολύ επιλεκτικά και συγκεκριμένα πράγματα. Την Ελληνική μυθοπλασία στην Ελληνική τηλεόραση την παρακολουθώ όπου μπορώ να βρω κάτι αξιόλογο.
      Το βιβλίο "Ζωή εν τάφω", της καλής εποχής του Μυριβίλη, το έχω διαβάσει από πολύ παλιά. Ένα αντιπολεμικό και αντιεθνικιστικό αριστούργημα, προχωρημένο για εκείνη την εποχή.
      Καλή η σειρά, με σεβασμό στον θεατή Γιώργο μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλε και όμορφη συνέχεια.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η υποτέλεια ως "εθνικό συμφέρον", συνώνυμο εθνικής τραγωδίας

Γαλλική Αριστερά: Από μαζική ανατρεπτική δύναμη σε "τσόντα" του πολιτικού συστήματος. Μια θλιβερή παρακμή

Η ΑΠΟΧΗ στις ΕΚΛΟΓΕΣ κάνει τα χέρια των ΔΥΝΑΣΤΩΝ να τρίβονται από ΧΑΡΑ...